#6 Dzień po dniu … spotkanie z Klientką, wtyczka Cerber i zgłoszenie od Klienta przez ContactForm

Dzisiaj DZIEŃ #6/30.Jest właśnie godzina 22:00. Dzień do produktywnych nie należał. Ciągle czuję się dość słabo. W ciągu dnia dużo jeszcze spałam. Dopiero o 20:00 zrobiłam coś konkretniejszego, gdyż miałam spotkanie z Klientką, którą bardzo lubię. Osoba ta ma świetny pomysł na swój biznes. Pomagam jej w organizacji tego przedsięwzięcia oraz w ogarnięciu jej strony www.

Tak więc dzisiaj zrobiłam:

  • odczytałam zgłoszenie od osoby, która weszła na moją stronę z kursami. Osoba ta wypełniła formularz zgłaszając mi jakich kursów szuka. Do tworzenia takich formularzy wykorzystuję popularną wtyczkę ContactForm 7. Ta wtyczka jest przeze mnie często wykorzystywana w tworzonych SYSTEMACH, które mają zadanie budowę struktur. Świetnie się sprawdza, do tego aby osoby, które przechodzą poszczególne kroki do wykonania, chcąc uzyskać kolejne dostępy do kolejnych etapów, zgłaszają wykonanie swoich zadań właśnie poprzez formularz stworzony w tej wtyczce. Jest to jedno z podstawowych narzędzi jakie wykorzystuję. Niektórzy mnie pytają jaka jest różnica pomiędzy formularzem tworzonym w tej darmowej wtyczce, a używaniem formularza z płatnego autorespondera np Getresponse. Myślę, ze na ten temat napisze osobny artykuł, ponieważ, różnica jest dość istotna.
    jakich kursow szuka klient zarabianie w internecie wtyczka contact form 7
  • odczytałam również odpowiedź od Biura Obsługi Klienta Getresponse w sprawie kolejki maili w Marketing Automation. Okazało się, że zrobiłam mały błąd i kolejne maile już nie docierały do moich subskrybentów. Dostałam dokładną odpowiedź wraz z instrukcją wideo co mam zrobić, aby to działało prawidłowo. Obsługa GR jest NAJLEPSZĄ obsługą klienta z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia. Żadna firma w żadnej branży nie działa w takim wysokim standardzie obsługi Klienta jak właśnie Getresponse. Wszystkie firmy powinni się od nich uczyć. Ja sama też się od nich uczę i często stosuję to co podpatrzyłam w ich podejściu do standardów obsługi klienta. Myślę, że ten czynnik, obok niezawodnych narzędzi jakie mają oczywiście, jest najważniejszym, który powoduje, że klient nie szuka nic innego i czuje się świetnie obsłużony. Zobacz mój darmowy kurs budowy systemu pozyskiwania Klientów w Getrsponse.
    odpowiedź od Getresponse Biuro Obsługi Klienta
  • gdy napisze ten wpis to ustawię tą kolejkę maili zgodnie z sugestia BOK Getresponse. Zajmie mi to może z 30 min.
  • od 20:00 do 21:00 miałam wspomniane już spotkanie z Klientką. Ustalałyśmy plan działania i zadania, które każda  nas ma wykonać d przyszłego piątku.
  • zainstalowałam na tej stronie wtyczkę CERBER, która umożliwia zablokowanie domyślnych adresów logowania/wp-admin oraz wp-login, przed nieautoryzowanymi próbami logowania. Ustawiłam za pomocą tej wtyczki nikomu nie znany adres logowania. Bardzo polecam tę wtyczkę w celach bezpieczeństwa. polecam zmianę domyślnego adresu wp-login i wp-admin na jakiś inny, który znasz tylko Ty i ewentualnie Twoi pracownicy, którzy muszą mieć dostęp do panelu administratora.
    wtyzcka cerber ustawineie innego adresu logowania

 

MARZENIE #6 Blender wysokoobrotowy światowej marki VITAMIX. Blendery te nie należą do najtańszych. Model, który ja chcę kupić kosztuje 4000 zł. Marzeniem moim jest przejście tylko na surowe nieobrobione jedzenie. Ten blender pomoże mi w przygotowaniu smacznych dań na surowo. W tej chwili już w 80% w ten sposób się żywię, choć zdarzają mnie się odstępstwa. Mam póki co zastępczy blender AICOK. Sprawia się dobrze jednak VITAMIX ma większą moc i działa lepiej. Bardzo chcę sobie go kupić 🙂

Pozostałe wpisy z kategorii „dzień po dniu… do celu…”

Oto moje 30 dni dzień po dniu, w których opisuję swoją pracę online. Wiele osób zastanawia się jak to wygląda, ile czasu zajmuje, co w zasadzie się robi. Zatem postanowiłam stworzyć taki spis tego co robię przez 30 dni. Przy okazji trenuję systematyczność 🙂 A to akurat przy pracy ONLINE jest dość istotna cecha, która decyduje o Twoim być lub nie być w Internecie.

Oczywiście – czekam na Twój komentarz 🙂 DZIĘKUJE!

Czy coś Cię powstrzymuje przed działaniem Online?

Masz jakiś problem, którego nie potrafisz rozwiązać i przez to stoisz
w miejscu? Nie zarabiasz?

Zgłoś mi bezpłatnie swój problem  sprawdzę czy mam na to rozwiązanie.
Tutaj ZGŁOŚ swój problem BEZPŁATNIE >>>

www.pomoc.joannasitarz.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *