Omówienie przypadku Klienta customercentric.pl
Strona Klienta https://customercentric.pl/
Strona konkurencji, którą omawiam https://www.inflexion-point.com/blog
Baner PIERWSZY na stronie konkurencji
Baner kieruje do strony zapisu do odebrania przewodnika: https://www.inflexion-point.com/qualification-guide
Na tej stronie pobierane są dane szczegółowe ja bym docelowo zostawiła pola: imię, email, priorytet i ilość osób w dziale sprzedaży jako nieobowiązkowe.
Zrobiłabym również ta stronę typowo jako strone lądowania czyli bez menu górnego.
Strona podziękowania po zapisie: https://www.inflexion-point.com/thank-you-2018 zaprasza do zapisania się na info o nowych wpisach na blogu, to jest dobry ruch.
Baner DRUGI na stronie konkurencji
Baner kieruje do strony zapisu do odebrania przewodnika: https://www.inflexion-point.com/outcome-centric-selling-guide
Na tej stronie pobierane są dane szczegółowe ja bym docelowo zostawiła pola: imię, email, priorytet i ilość osób w dziale sprzedaży jako nieobowiązkowe.
Zrobiłabym również ta stronę typowo jako strone lądowania czyli bez menu górnego.
Strona podziękowania po zapisie ta sama co do BANER PIERWSZY: https://www.inflexion-point.com/thank-you-2018 zaprasza do zapisania się na info o nowych wpisach na blogu, to jest dobry ruch.
Baner na blogu z boku kierujący do wszystkich darmowych materiałów
Baner kieruje do strony ze wszystkimi darmowymi materiałami do pobrania: https://www.inflexion-point.com/resources-2020
Artykuły z bloga kierują na kolejne darmowe materiały, także na zapis na rozmowę
Strona z darmowym webinarem i zapisem na rozmowę: https://www.inflexion-point.com/the-what-why-and-how-of-outcome-centric-selling
Artykuły z bloga kierują także na strone lądowania z ofertą
Strona z ofertą: https://stats.objectivemanagement.com/498
Moim zdaniem zbyt rozbudowana, ja tworze w innej konwencja strony ofertowe. Jedna oferta do jednego produktu/usługi w formie directresponse czyli listów sprzedażowych skoncentrowanych na problemach Odbiorcy i rozwiązaniu tych problemów.
Z bloga artykuły kierują też na stronę do umówienia spotkania
W celu umówienia spotkania w sprawie szczegółów współpracy proszę o kontakt email kontakt@joannasitarz.pl
Tutaj Formularz Kontaktowy Kliknij