Omówienie przypadku Klienta customercentric.pl

Strona Klienta https://customercentric.pl/

Strona konkurencji, którą omawiam https://www.inflexion-point.com/blog

Baner PIERWSZY na stronie konkurencji

Baner kieruje do strony zapisu do odebrania przewodnika: https://www.inflexion-point.com/qualification-guide

Na tej stronie pobierane są dane szczegółowe ja bym docelowo zostawiła pola: imię, email, priorytet i ilość osób w dziale sprzedaży jako nieobowiązkowe.

Zrobiłabym również ta stronę typowo jako strone lądowania czyli bez menu górnego.

Strona podziękowania po zapisie: https://www.inflexion-point.com/thank-you-2018 zaprasza do zapisania się na info o nowych wpisach na blogu, to jest dobry ruch.

Baner DRUGI na stronie konkurencji

Baner kieruje do strony zapisu do odebrania przewodnika: https://www.inflexion-point.com/outcome-centric-selling-guide

Na tej stronie pobierane są dane szczegółowe ja bym docelowo zostawiła pola: imię, email, priorytet i ilość osób w dziale sprzedaży jako nieobowiązkowe.

Zrobiłabym również ta stronę typowo jako strone lądowania czyli bez menu górnego.

Strona podziękowania po zapisie ta sama co do BANER PIERWSZY: https://www.inflexion-point.com/thank-you-2018 zaprasza do zapisania się na info o nowych wpisach na blogu, to jest dobry ruch.

Baner na blogu z boku kierujący do wszystkich darmowych materiałów

Baner kieruje do strony ze wszystkimi darmowymi materiałami do pobrania: https://www.inflexion-point.com/resources-2020

Artykuły z bloga kierują na kolejne darmowe materiały, także na zapis na rozmowę

Strona z darmowym webinarem i zapisem na rozmowę: https://www.inflexion-point.com/the-what-why-and-how-of-outcome-centric-selling

Artykuły z bloga kierują także na strone lądowania z ofertą

Strona z ofertą: https://stats.objectivemanagement.com/498

Moim zdaniem zbyt rozbudowana, ja tworze w innej konwencja strony ofertowe. Jedna oferta do jednego produktu/usługi w formie directresponse czyli listów sprzedażowych skoncentrowanych na problemach Odbiorcy i rozwiązaniu tych problemów.

Z bloga artykuły kierują też na stronę do umówienia spotkania

Strona do umówienia spotkania: https://www.inflexion-point.com/book-a-call

 

Propozycja infografiki na media społecznościowe

Infografika do artykułu: https://customercentric.pl/blog/jakich-miar-potrzebujesz-w-sprzedazy/

 

Propozycja infografiki na media społecznościowe

Infografika do artykułu: https://customercentric.pl/blog/nieoczywiste-zasady-sprzedazy/

 

W celu umówienia spotkania w sprawie szczegółów współpracy proszę o kontakt email kontakt@joannasitarz.pl

Tutaj Formularz Kontaktowy Kliknij