DZIEŃ 1 – Twoja imienna strona i kilka informacji
DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców
DZIEŃ 3 – co to jest autoresponder
DZIEŃ 5 – Szkielet strony przechwytującej
DZIEŃ 6 – Strona z polityką prywatności
DZIEŃ 7 – Pierwsza lista RODO i formularz
DZIEŃ 8 – Dokańczamy stronę przechwytującą
DZIEŃ 9 – Ładny adres strony w GR
DZIEŃ 10 – Strona podziękowania
DZIEŃ 11 – Tworzymy Lead Magnet
DZIEŃ 12 – Tworzymy 3 strony Landing Page
DZIEŃ 13 – Piszemy mailing
DZIEŃ 14 – Tworzymy 3 dniowy product lunch
DZIEŃ 15 – Tworzymy stronę ofertową
DZIEŃ 16 – Sprzedaż 4 dniowa kampania
DZIEŃ 17 – Przenoszenie adresów @ z listy na listę
DZIEŃ 18 – Robimy RUCH na stronę przechwytującą URUCHOMIENIE SYSTEMU
DZIEŃ 19 – Kontrola SYSTEMU
DZIEŃ 20 – RUCH DZIEŃ 1
DZIEŃ 21 – RUCH DZIEŃ 2
DZIEŃ 22 – RUCH DZIEŃ 3
DZIEŃ 23 – RUCH DZIEŃ 4
DZIEŃ 24 – RUCH DZIEŃ 5
DZIEŃ 25 – RUCH DZIEŃ 6
DZIEŃ 26 – RUCH DZIEŃ 7 – ZOOM i wnioski, zmiany
DZIEŃ 27 – RUCH DZIEŃ 8
DZIEŃ 28 – RUCH DZIEŃ 9
DZIEŃ 29 – RUCH DZIEŃ 10
DZIEŃ 30 – RUCH DZIEŃ 11 – EFEKT KOŃCOWY
DZIEŃ :: 8
Dokańczamy stronę przechwytującą
W tej lekcji masz więcej pracy merytorycznej niż technicznej. Chociaż … hmm.. może pół na pół. W każdym razie NIE WYMIĘKASZ tylko lecisz dalej z tematem bo jesteś w WYZWANIU 😀 Pamiętaj > byle co, byle jak byle ZROBIONE! to moja dewiza 😀 Czeka na Ciebie:
1 :: ustalenie treści NAGŁÓWKA i ewentualnie podkreślenie korzyści z tego jak zmieni się życie/praca osoby, która pozna Twoje metody na rozwiązanie problemu; tutaj zapoznaj się z wideo:
– DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców
– Na dole dwa wideo o tworzeniu nagłówków
2 :: stworzenie stopki z linkiem do Twojej Polityki Prywatności
3 :: stworzenie zarysu LEAD MAGNETU w notatniku/dokumentach Google/Wordzie czy gdzie tam chcesz – byle zrobić
4 :: stworzenie obrazka Twojego LEAD MAGNET’u i wstawienie go na stronę, wideo instrukcja na FB LIVE na dole
Wszystko to nie może zająć Ci dłużej niż 3 godziny. Nastaw sobie MINUTNIK i monitoruj swój czas pracy!