WITAJ W WYZWANIU


DZIEŃ 1 – Twoja imienna strona i kilka informacji


DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców


DZIEŃ 3 – co to jest autoresponder


DZIEŃ 4 – QUIZ rodzaje stron


DZIEŃ 5 – Szkielet strony przechwytującej


DZIEŃ 6 – Strona z polityką prywatności


DZIEŃ 7 – Pierwsza lista RODO i formularz


DZIEŃ 8 – Dokańczamy stronę przechwytującą


DZIEŃ 9 – Ładny adres strony w GR


DZIEŃ 10 – Strona podziękowania


DZIEŃ 11 – Tworzymy Lead Magnet


DZIEŃ 12 – Tworzymy 3 strony LĄDOWANIA (Landing Page)


DZIEŃ 13 – Piszemy mailing


DZIEŃ 14 – Tworzymy 3 dniowy product lunch


DZIEŃ 15 – Tworzymy stronę ofertową


DZIEŃ 16 – Sprzedaż 4 dniowa kampania


DZIEŃ 17 – Przenoszenie adresów @ z listy na listę


DZIEŃ 18 – Robimy RUCH na stronę przechwytującą URUCHOMIENIE SYSTEMU


DZIEŃ 19 – Kontrola SYSTEMU


DZIEŃ 20 – RUCH DZIEŃ 1


DZIEŃ 21 – RUCH DZIEŃ 2


DZIEŃ 22 – RUCH DZIEŃ 3


DZIEŃ 23 – RUCH DZIEŃ 4


DZIEŃ 24 – RUCH DZIEŃ 5


DZIEŃ 25 – RUCH DZIEŃ 6


DZIEŃ 26 – RUCH DZIEŃ 7 – ZOOM i wnioski, zmiany


DZIEŃ 27 – RUCH DZIEŃ 8


DZIEŃ 28 – RUCH DZIEŃ 9


DZIEŃ 29 – RUCH DZIEŃ 10


DZIEŃ 30 – RUCH DZIEŃ 11 – EFEKT KOŃCOWY


DZIEŃ :: 13

Piszemy Mailing

Mailing to bardzo ważny element całego systemu. To właśnie dzięki niemu masz kontakt ze swoimi Odbiorcami. To dzięki parametrom takim jak otwieralność Twoich maili (Open Rate) oraz co ważniejsze – KLIKALNOŚĆ W LINKI (CTR – Click To Rate) w Twoich mailach – jesteś w stanie wiedzieć, jak duże jest zaangażowanie Twoich Odbiorców oraz przewidzieć swoje dochody, a także wyciągnąć wnioski czy dobrze budujesz swoją listę mailingową. Dzisiaj pokażę Ci jak napisać maile, omówię na co należy zwrócić uwagę, powiem tez o tym jak ustawić parametr SPAM SCORE, który może spowodować, ze Twoje maile będą trafiać do spamu… co zrobić, aby się tak nie stało. 

Po napisaniu 3 maili GETRESPONSE wklej print screen w komentarzu powiązanym z tą lekcją na grupie na FB TUTAJ >>>

Tutaj obszerniejszy kurs o tym jak pisać maile >>>> 

[czytaj dalej…]