DZIEŃ 1 – Twoja imienna strona i kilka informacji
DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców
DZIEŃ 3 – co to jest autoresponder
DZIEŃ 5 – Szkielet strony przechwytującej
DZIEŃ 6 – Strona z polityką prywatności
DZIEŃ 7 – Pierwsza lista RODO i formularz
DZIEŃ 8 – Dokańczamy stronę przechwytującą
DZIEŃ 9 – Ładny adres strony w GR
DZIEŃ 10 – Strona podziękowania
DZIEŃ 11 – Tworzymy Lead Magnet
DZIEŃ 12 – Tworzymy 3 strony LĄDOWANIA (Landing Page)
DZIEŃ 14 – Tworzymy 3 dniowy product lunch
DZIEŃ 15 – Tworzymy stronę ofertową
DZIEŃ 16 – Sprzedaż 4 dniowa kampania
DZIEŃ 17 – Przenoszenie adresów @ z listy na listę
DZIEŃ 18 – Robimy RUCH na stronę przechwytującą URUCHOMIENIE SYSTEMU
DZIEŃ 19 – Kontrola SYSTEMU
DZIEŃ 20 – RUCH DZIEŃ 1
DZIEŃ 21 – RUCH DZIEŃ 2
DZIEŃ 22 – RUCH DZIEŃ 3
DZIEŃ 23 – RUCH DZIEŃ 4
DZIEŃ 24 – RUCH DZIEŃ 5
DZIEŃ 25 – RUCH DZIEŃ 6
DZIEŃ 26 – RUCH DZIEŃ 7 – ZOOM i wnioski, zmiany
DZIEŃ 27 – RUCH DZIEŃ 8
DZIEŃ 28 – RUCH DZIEŃ 9
DZIEŃ 29 – RUCH DZIEŃ 10
DZIEŃ 30 – RUCH DZIEŃ 11 – EFEKT KOŃCOWY
DZIEŃ :: 13
Piszemy Mailing
Mailing to bardzo ważny element całego systemu. To właśnie dzięki niemu masz kontakt ze swoimi Odbiorcami. To dzięki parametrom takim jak otwieralność Twoich maili (Open Rate) oraz co ważniejsze – KLIKALNOŚĆ W LINKI (CTR – Click To Rate) w Twoich mailach – jesteś w stanie wiedzieć, jak duże jest zaangażowanie Twoich Odbiorców oraz przewidzieć swoje dochody, a także wyciągnąć wnioski czy dobrze budujesz swoją listę mailingową. Dzisiaj pokażę Ci jak napisać maile, omówię na co należy zwrócić uwagę, powiem tez o tym jak ustawić parametr SPAM SCORE, który może spowodować, ze Twoje maile będą trafiać do spamu… co zrobić, aby się tak nie stało.
Po napisaniu 3 maili GETRESPONSE wklej print screen w komentarzu powiązanym z tą lekcją na grupie na FB TUTAJ >>>