DZIEŃ 1 – Twoja imienna strona i kilka informacji
DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców
DZIEŃ 3 – co to jest autoresponder
DZIEŃ 5 – Szkielet strony przechwytującej
DZIEŃ 6 – Strona z polityką prywatności
DZIEŃ 7 – Pierwsza lista RODO i formularz
DZIEŃ 8 – Dokańczamy stronę przechwytującą
DZIEŃ 9 – Ładny adres strony w GR
DZIEŃ 10 – Strona podziękowania
DZIEŃ 11 – Tworzymy Lead Magnet
DZIEŃ 12 – Tworzymy 3 strony Landing Page
DZIEŃ 13 – Piszemy mailing
DZIEŃ 14 – Tworzymy 3 dniowy product lunch
DZIEŃ 15 – Tworzymy stronę ofertową
DZIEŃ 16 – Sprzedaż 4 dniowa kampania
DZIEŃ 17 – Przenoszenie adresów @ z listy na listę
DZIEŃ 18 – Robimy RUCH na stronę przechwytującą URUCHOMIENIE SYSTEMU
DZIEŃ 19 – Kontrola SYSTEMU
DZIEŃ 20 – RUCH DZIEŃ 1
DZIEŃ 21 – RUCH DZIEŃ 2
DZIEŃ 22 – RUCH DZIEŃ 3
DZIEŃ 23 – RUCH DZIEŃ 4
DZIEŃ 24 – RUCH DZIEŃ 5
DZIEŃ 25 – RUCH DZIEŃ 6
DZIEŃ 26 – RUCH DZIEŃ 7 – ZOOM i wnioski, zmiany
DZIEŃ 27 – RUCH DZIEŃ 8
DZIEŃ 28 – RUCH DZIEŃ 9
DZIEŃ 29 – RUCH DZIEŃ 10
DZIEŃ 30 – RUCH DZIEŃ 11 – EFEKT KOŃCOWY
DZIEŃ :: 10
Strona Podziękowania
Jest to bardzo strategiczna strona. Jest ona często bagatelizowana, a to duży błąd. Ty tego błędu nie popełniaj. Mam obszerny artykuł na swoim blogu dotyczący takiej strony. Odstałam Cię w tej lekcji do tego właśnie wpisu. Gdy zaczynasz dopiero budować swój SYSTEM to głównie skupiasz się aby na tej stronie po 1 :: umocnić i utrwalić swój wizerunek, oraz po 2 :: budować społeczność i tym samym dawać dowód społeczny. W Wideo omawiam to szerzej. W instrukcji pokazuję jak taką stronę zrobić w UX BUILDER od ppodstaw. Natomiast w Getresponse robisz ja tymi samymi metodami co stronę przechwytującą.
Po wykonaniu stron w UXBUILDER oraz GETRESPONSE wklej linki do nich oraz pint screeny w komentarzu powiązanym z tą lekcją na grupie na FB TUTAJ >>>
Tutaj artykuł o stronie podziękowania z FB BOX >>>>
Jak zrobić strunę podziękowania
Jak ustawić stronę podziękowania w GR