WITAJ W WYZWANIU


DZIEŃ 1 – Twoja imienna strona i kilka informacji


DZIEŃ 2 – Problemy Twoich Odbiorców


DZIEŃ 3 – co to jest autoresponder


DZIEŃ 4 – QUIZ rodzaje stron


DZIEŃ 5 – Szkielet strony przechwytującej


DZIEŃ 6 – Strona z polityką prywatności


DZIEŃ 7 – Pierwsza lista RODO i formularz


DZIEŃ 8 – Dokańczamy stronę przechwytującą


DZIEŃ 9 – Ładny adres strony w GR


DZIEŃ 10 – Strona podziękowania


DZIEŃ 11 – Tworzymy Lead Magnet


DZIEŃ 12 – Tworzymy 3 strony LĄDOWANIA (Landing Page)


DZIEŃ 13 – Piszemy mailing


DZIEŃ 14 – Tworzymy 3 dniowy product lunch


DZIEŃ 15 – Tworzymy stronę ofertową


DZIEŃ 16 – Sprzedaż 4 dniowa kampania


DZIEŃ 17 – Przenoszenie adresów @ z listy na listę


DZIEŃ 18 – Robimy RUCH na stronę przechwytującą URUCHOMIENIE SYSTEMU


DZIEŃ 19 – Kontrola SYSTEMU


DZIEŃ 20 – RUCH DZIEŃ 1


DZIEŃ 21 – RUCH DZIEŃ 2


DZIEŃ 22 – RUCH DZIEŃ 3


DZIEŃ 23 – RUCH DZIEŃ 4


DZIEŃ 24 – RUCH DZIEŃ 5


DZIEŃ 25 – RUCH DZIEŃ 6


DZIEŃ 26 – RUCH DZIEŃ 7 – ZOOM i wnioski, zmiany


DZIEŃ 27 – RUCH DZIEŃ 8


DZIEŃ 28 – RUCH DZIEŃ 9


DZIEŃ 29 – RUCH DZIEŃ 10


DZIEŃ 30 – RUCH DZIEŃ 11 – EFEKT KOŃCOWY


DZIEŃ :: 15

Tworzymy stronę ofertową

Strona ofertowa to ważny, nawet bardzo ważny element całego SYSTEMU. To własnie teraz na tej stronie Twój Odbiorca podejmie decyzję TAK / NIE coś od Ciebie kupić czy skorzystać z tego co polecasz.

Większość osób, które próbują coś w Internecie sprzedać czy polecać robi OLBRZYMI BŁĄD kierując RUCH bezpośrednio na ofertę. Czyli na przykład pisząc wpis na grupie na FB z linkiem do strony z ofertą czegoś tam,,,, na przykład ofertą dołączenia się do jakiegoś programu, biznesu, czy kupienia jakiegoś szkolenia. TO NIE DZIAŁA!

To ogromny błąd. Błąd, który skutecznie zniechęca osoby, które to robią, gdyż prędzej czy później same dochodzą one do własnie takiego wniosku „eee to nie działa to całe zarabianie w Internecie”, albo „ja się do tego nie nadaję”, albo „Ja tego nie umiem robić”, albo „ja jednak nie umiem nic polecać/sprzedawać w tym Internecie”, albo „to się jednak na tym znać”. Tymczasem trzeba zmienić sposób działania, aby to zarabianie w Internecie DZIAŁAŁO!

Między innymi o tym właśnie mówię w dzisiejszym nagraniu.

Oczywiście jeśli Twój odbiorca na stronie ofertowej podejmie decyzje „NIE” to o ile nie wypisał się z Twojej listy będziesz mieć kolejne szanse zaprezentowana mu tej oferty lub innych ofert. Po to własnie budujemy listę, aby móc docierać ze swoim przekazem do osób potencjalnie zainteresowanych DO SKUTKU. Mało osób reaguje od razu na ofertę. Więcej osób reaguje później na tą samą ofertę. Bardzo jest to ważne, aby ponowić swoją ofertę nawet jeśli pierwsza grupa osób, która ją zobaczyła nie skorzystała w zadowalającej ilości, a w zasadzie SZCZEGÓLNIE wtedy należy pokazać ofertę ponownie. Oczywiście robi się to w odpowiedni sposób unikając nachalnego, natarczywego dręczenia Twoich Odbiorców.

O stronie ofertowej można byłoby nagrać całe odrębne wielogodzinne szkolenie. jest to obszerny temat. Dużo rzeczy trzeba by zgłębić. Mój dzisiejszy film jest zatem dość długi – ponad godzinę. Na pewno nie omówiłam w nim wszystkiego co wiem na temat pisania oferty, ale omówiłam wiele i są to bardzo istotne elementy.

Twoim zadaniem w tym dniu jest napisanie oferty z zastosowaniem wybranych BLOKÓW ze STRUKTURY, o których opowiadam w wideo.

Twoja oferta może być i powinna być na początku SZKICEM. Nie musi pięknie wyglądać i być już GOTOWA. Zrób wersję wstępną, SZKIC, pierwszą wersję wyjściową. Pokaż ją w swoim komentarzu na grupie na FB, a ja dam Ci feedback co i jak moim zdaniem można poprawić. Skomentuj też prace innych uczestników. Ucz się patrzeć na oferty nie tylko jako KLIENT, ale jako TWÓRCA.

Zadanie do wykonywania ZAWSZE polega na tym, aby każdą ofertę, jaką kiedykolwiek w internecie zobaczysz, dokładnie oglądać. Wychwytywać ich STRUKTURĘ. Co w tej ofercie autor ujął, jak ją skonstruował, jakie elementy wykorzystał, jak je ze sobą połączył, w jakiej kolejności, jakie to może mieć skutki, czemu tak zrobił? Zadawaj sobie takie pytania i szukaj odpowiedzi. W ten sposób też się uczysz.

Tutaj post do skomentowania dzisiejszego zadana…. wklej w komentarzu link do swojej oferty >>>>> 

Oto ile już zbudowaliśmy w SYSTEMIE .. dziś strona ofertowa

Moje notatki z nagrania:

CEL strony ofertowej > SPRZEDAŻ / POLECENIE
trzeba
:: UMACNIAMY AUTORYTET – budowanie autorytetu było ZANIM skierowaliśmy na ofertę!!!!
:: UŚWIADOMIĆ PROBLEM jego powagę i konsekwencje
:: Pokazać, że jest PROSTE (SZYBKIE) rozwiązanie
:: Pokazać wizję życia bez problemu
:: Pokazać co dokładnie ta osoba kupuje, jak to będzie działać, przebiegać, jak może tego używać
:: dać dowód społeczny, że to działa
:: kilka razy dać możliwość zakupu
:: wywołać emocje – TO EMOCJE SPRZEDAJĄ – logika to tylko racjonalizuje

STRUKTURA 1 – sprzedaż usługi / kursu / narzędzi

– nagłówek (problem – obietnica rozwiązania)
– przedstawienie problemu (historia – emocje – przymiotniki – obrazowe pisanie)
– jak będzie wyglądać życie, gdy nic z tym problemem nie zrobi? Co się stanie?
– przedstawienie rozwiązania
– jak zmieni się życie (sytuacja) gdy rozwiąże ten problem
– co dokładnie dla tej osób masz opisanie modułów/elementów/opcji jak najbardziej szczegółowo
– cena 1
– kim jesteś
– dla kogo jest ta oferta
– dla kogo nie jest
– cena 2
– opinie innych osób (o Tobie o tym produkcie)
– dodatkowe bonusy
– cena 3
– nawołanie do akcji – inspiracja – cytat podsycający uczucie że teraz jest ten moment aby to zrobić…

STRUKTURA 2 – polecanie

– nagłówek atrakcyjna obietnica
– kim jestem
– problem Odbiorcy
– co zyska, jak ja pomogę tej osobie
– opinie, dowody społeczne!!!!!
– co dokładnie trzeba zrobić żeby to otrzymać kupić dołączyć
– na-wołanie do akcji

Linki do stron ofertowych

Nieaktywna strona Polecanie pożyczek pozabankowych
PRZYKŁAD 1

Oferta 100 gotowych infografik na FB i Instagram z cytatem
PRZYKŁAD 2

Nieaktywna oferta kursu o budowaniu listy mailingowej
PRZYKŁAD 3

Nieaktywna oferta jednorazowa kursu o liście mailingowej 
PRZYKŁAD 4

Oferta FB LIVE Mentoring 
PRZYKŁAD 5

Nieaktywna już oferta Gotowa Strona
PRZYKŁAD 6

Nieaktywna oferta kursu budowania listy mailingowej
PRZYKŁAD 7

Zakończona już oferta zakupu narzędzi do tworzenia stron
PRZYKŁAD 8

Oferta usługi – pomoc techniczna
PRZYKŁAD 10

Oferta na narzędzia do tworzenia stron i budowania SYSTEMU
PRZYKŁAD 11

Oferta polecająca aplikację bankową MONESE
PRZYKŁAD 12

Dodatkowo polecam artykuł o pisaniu ofert >>>>

[czytaj dalej…]